3 najlepiej sprzedające się produkty w sklepikach szkolnych

2018-05-15

Za nami już pierwszy kwartał tego roku – to dobry czas na przedstawienie małego podsumowania. Po jakie produkty dzieci i młodzież sięgały najczęściej w szkolnym sklepiku? Jakie są ulubione smaki? I co kusi najbardziej?

1.       Popcorn z Małego Beskidu

To co najważniejsze w zasadach, którymi rządzi się każdy szkolny sklepik to dbałość o przestrzeganie norm. W przypadku słonych przekąsek jest to następująca granica: tłuszcz do 10 g i sól do 1 g. Ten produkt spełnia wszystkie określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z 2016 roku warunki. To, że młodzież sięga po dozwolone produkty istotne jest z pewnością dla rodziców oraz nauczycieli, którym zależy na zdrowiu podopiecznych. Co takiego sprawiło, że był to jeden z najczęściej wybieranych produktów? Na pewno jego poręczne opakowanie, które bez żadnego problemu zmieści się w każdym plecaku bądź torbie. W dodatku, przerwy to dobry moment, żeby udać się do szkolnego sklepiku po popcorn i zajadając się ze smakiem słuchać o tym, co w szkole piszczy…

 

 

„Dzieciaki bardzo chętnie sięgają po popcorn. Tuż po wielkiej rewolucji w sklepikach, to ten produkt uratował szkolny sklepik, bo spełniał wszystkie wymogi” – mówi pani Zosia, pracująca w jednej z łódzkich szkół.

 

2.        KRISY Witek Pizza / 60 g

Ten produkt tylko utwierdza wszystkich w przekonaniu, że to właśnie słone przekąski królują w szkolnym sklepiku. Chrupki kukurydziane o smaku pizzy to wybór wielu uczniów w minionych miesiącach. Smak ulubionej pizzy .... zjedzony w szkolnych murach na pewno nabierze nowego wymiaru. A każdy szkolny sklepik musi być gotowy na zaspokajanie apetytów, tych na włoskie przysmaki również.

3.       Lizaki pierścionki bez cukru / 5g

Kolejnym produktem, po który najczęściej sięgano w szkolnym sklepiku są pierścionki – w dodatku jadalne pierścionki. Marzenie każdej kobiety, prawda? Okazuje się, że jednak można połączyć przyjemne z pożytecznym. Jednak, co jeszcze ważniejsze – ten produkt nie zawiera ani grama cukru, dlatego nie jest żadnym wrogiem dla dziecięcych uśmiechów.

„Te lizaki najczęściej kupują dziewczynki. Widać, że podoba im się jadalna biżuteria. Warto inwestować w produkty, które łączą nowe rozwiązania, tak, żeby sklepik szkolny nie kojarzył się tylko z tradycyjnymi przekąskami.” – mówi pani Ela, pracująca w sklepiku szkolnym w podstawówce.